LA MONA

Aquesta tarda, per acomiadar el trimestre, els nens i les nenes de cicle inicial hem creat amb la nostra inventiva i imaginació una mona de pasqua en petit grup. Només haviem de seguir una indicació: fer un tren.

Ens ho hem passat pipa i ens han sortit uns trens magnífics i boníssims! Per acabar, hem pogut menjar-nos les mones que hem creat i hem marxat cap a casa ben tips i tipes de xocolata.

Bones vacances!

EXCURSIÓ: CAP ROIG I TV COSTA BRAVA

Ahir els nens i nenes de segon de primària vam anar d’excursió. Al matí vam anar als Jardins de Cap Roig, a Palafrugell, i vam fer un itinerari per conèixer la història, el paisatge i la botànica d’aquest lloc tan bonic. També vam fer una activitat en un laboratori i vam poder observar de ben a prop les parts d’algunes plantes com les fulles i les flors.

Després, a la tarda, vam anar a la Televisió Costa Brava, a S’Agaró. Vam visitar els diferents espais de la televisió i ens van explicar el funcionament d’aquest mitjà de comunicació. Ens va agradar molt la visita i, sobretot, sortir per la tele.

Ens ho vam passar molt bé!

 

INICIEM ELS RACONS

Amb l’objectiu de seguir treballant amb la mateixa línia metodològica des d’educació infantil fins a primària, aquest trimestre els alumnes de Cicle Inicial hem començat a treballar per racons en les àrees de llengua i matemàtiques. Cada nivell organitza activitats manipulatives d’aquestes àrees atenent als continguts que es treballen durant el curs.

A més, dues tardes per setmana hem organitzat quatre espais; dos de construccions i dos de joc simbòlic, on els/les alumnes de primer i segon es barregen i, dins de cada espai, poden triar quina activitat volen fer.

L’objectiu d’aquesta metodologia és que els/les alumnes es relacionin entre ells i siguin els protagonistes dels seus aprenentatges, fomentant la creativitat, el companyerisme i la cohesió de grup.