Medi Natural
MESUREM EL VOLUM D’UN OBJECTE
LA MATÈRIA
http://ntic.educacion.es/w3//eos/MaterialesEducativos/primaria/conocimiento/lamateria/inicio.html
Hola! Mireu aquest enllaç…ja veureu quantes coses interessants que trobareu!!
http://www.recercaenaccio.cat/agaur_reac/AppJava/ca/index.jsp
Durant la volta a l’estany varem veure moltes especies diferents.
A veure si podeu enomenar alguns dels éssers vius que vareu veure!!!!!
Hola Nois!!!
He trobat aquesta presentació, que m’ha semblat interessant, ja que estem estudiant el tema dels ecosistemes.
La mirarem a classe a veure que us sembla. Fins ara
Txús
Artròpodes
Cargado por mjsartoriolorenzo. – Reportajes sobre tecnología y noticias sobre ciencia.
Avui hem estat de sort, ja que l’avi d’en David ens ha deixat la seva col.lecció de “Bitxos” i hem pogut estudiar els artròpodes d’una manera molt divertida!!!
Gràcies avi d’en David!
A la classe varem fer una experiència on varem poder observar cél.lules de ceba!!! Va ser molt divertit.
Estem estudiant la classificació dels vegetals i dels animals. Hem après moltes coses sobre els peixos!
Estem a l'Aquari
Cargado por mjsartoriolorenzo. – Vídeos de ecología, sociedad, economía y sostenibilidad.
Hola!!!
estem aqui al bloc fent proves!!!!
es molt divertit!!
adeuu
Que divertit!
🙂
Jo també he estat observant cèl·lules de ceba a l’institut. Ho vam fer amb “blau de matilè” i microscopi, i vosaltres??
Contesteu-me aviat!
Hola la Iris i la Sandra estavem mirant el power point de les bosses de plàstic. Trobem molt bé que s’hagin prohibit en alguns països.
Adeuu
Espero que visiteu el blog!!!
Iris i Sandra
Hola!
Com que he pogut veure que esteu fent els insectes, miriàpodes i tots els altres grups, em penso que esteu fent vertebrats i invertebrat. Jo també i crec que això us podria interessar. És una pràctica (dissecció) d’un peix. Si es que el feu, ja m’ho fareu saber! Dew.
http://www.xtec.cat/~jvert/eso/primer/mare/2/peix/1peixl.htm
Txús he vist que has penjat el meu power poin de la classificació dels animals. Gràcies
🙂 😉