8. Possibilitats del google docs. Reptes.

He iniciat l’apassionant camí de descobrir, de trobar la manera de fer el qüestionari on-line i començo a veure l’aigua clara. Afortunadament la seva confecció sembla senzilla tal com s’explica a diferents webs:

http://support.google.com/docs/bin/answer.py?hl=es&answer=87809

http://www.oscarbarquin.es/2009/10/tutorial-crear-un-formulario-en-google.html

http://www.slideshare.net/nisantia/cmo-hacer-un-formulario-con-google-docs-4948016

http://www.adictosaltrabajo.com/tutoriales/tutoriales.php?pagina=Crear_Formularios_Google_Docs

Els formularis de Google Docs són una eina útil que et permet planificar esdeveniments, enviar una enquesta, fer preguntes als mestres i famílies o recopilar un altre tipus d’informació de forma fàcil i senzilla. Els formularis de Google Docs estan automàticament associats al corresponent full de càlcul amb el mateix títol. Quan enviï o comparteixi un formulari a uns determinats destinataris, les respostes es recopilaran automàticament en el full de càlcul associat, fet que em facilitarà l’anàlisi de les respostes i recollir les dades de manera numérica.

Ara el principal repte és buscar quines variables m’interessa avaluar i quins són els indicadors que conduiran aquestes enquestes on-line per tal que s’adequïn als meus indicadors d’avaluació marcats al projecte de pràcticum per a la fase II.

– Adequació de la informació recollida amb els objectius plantejats.

– Grau de qualitat de les entrevistes: informació rellevant, participació, possibilitats d’acords, intercanvi objectiu d’informació, grau de satisfacció.

-Temàtica de les entrevistes. Tipus de demanda. Grau de col·laboració. Rols. Recursos comunicatius utilitzats. Estratègies de negociació. Seguiment dels acords.

Molt interessant l’accés a diferents plantilles per veure models de formulari.

http://support.google.com/docs/bin/answer.py?hl=es&answer=83814&ctx=cb&src=cb&cbid=1fje2ebsm1289&cbrank=3

Toni

Quant a Toni

Mestre, psicopedagog, especialista en informàtica educativa i coaching.
Aquest article s'ha publicat dins de Fase 2. Entrevistes amb les famílies. Avaluació Inicial. i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *