19. Fase IV

Tinc bastant avançada la feina de la fase III i el dossier que he el·laborat amb un protocol i informació per guiar i orientar als tutors a l’hora de fer una entrevista amb les famílies, m’ha deixat bastant content a mi i als altres professionals als quals els he ensenyat.

Ara inicio la fase IV on els objectius eren:

Observar diferents reunions de treball entre docents.

Analitzar el grau d’eficiència i eficàcia dels claustres i reunions.

 Amb aquest sentit he observat diferents reunions de paral·lel i de cicle i he passat un qüestionari on line de preguntes obertes als mestres i als coordinadors i membres de l’Equip Directiu per tal d’analitzar de les dificultats i aspectes que impedeixen o que faciliten l’arribada a acords operatius.

Omplir el qüestionari va a poc a poc, és època de preparació d’una Festa de la Comunitat Educativa, s’apropa final de curs…  així que mentrestant vaig llegint i buscant informació sobre la fase V sobre continguts que anirien relacionats amb les tècniques de dinàmiques de grups, negociació, tècniques de síntesi, sistèmics, optimització i aprofitament de les intel·ligències múltiples, sinèrgia, construcció de continguts i treball cooperatiu i ús de les Tic com a eina de comunicació bidireccional i de construcció de coneixement compartit, assumpció de rols i responsabilitats, aprofitament del temps… per tal d’editar el dossier que hauré d’entregar a l’Equip Directiu al final del Pràcticum.

Toni

Quant a Toni

Mestre, psicopedagog, especialista en informàtica educativa i coaching.
Aquest article ha estat publicat en Fase 4: Observació i Anàlisi de les reunions docents.. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *