Pràcticament ja tinc llesta l’enquesta als pares en Word, després d’estudiar diferents models d’enquesta i estudis sobre la qualitat dels centres, http://www.colegiosanagustin.net/node/2066 o diferents models d’enquestes educatives http://www.educal.net/ i models d’acció tutorial http://www.ies-mcatalan.com/otrasweb/orientacion/archipdf/pat.pdf, http://saestuc.ucol.mx/Documentos/Los%20Mochis/Material%20Diplomado/Estrategias%20y%20recursos%20para%20la%20tutor%C3%ADa.pdf o les interesantíssimes propostes per a realitzar una acció tutorial a la Eso, però que permeten extreure conclusions per a primària.
Una vegada he fet aquesta primera enquesta he demanat l’ajut d’una mestre coordinadora de cicle per tal de revisar-la de manera conjunta i m’ha ajudat a corregir algún aspecte i també a fer un redactat més proper als pares, ja que es pot caure en la temptació de fer servir un llenguatge excessivament professional que farà que els pares enquestats no entenguin o malinterpretin les preguntes.
Després de dedicar-hi una hora a la revisió conjunta i de realitzar els canvis, encara faltarà retocar o revisar una segona vegada abans de passar com a formulari a google docs, ja que ha de ser supervisat per la Titular del centre que li donarà el vist-i-plau.
L’enquesta formarà part i crea una nova línia d’atenció a les famílies fent servir les eines telemàtiques per millorar la qualitat dels serveis que es prenten al Centre.
Implica una feina a realitzar per la meva part de recollir els diferents mails que enviïn les famílies i crear el grup de correu.
A hores d’ara, fa un dia que es va enviar la circular i només he rebut 10 mails de pares, una realitat que em preocupa.
L’ESBORRANY D’ENTREVISTA SERIA AIXÍ:
- INDICAR EL CICLE AL QUAL ES PERTANY:
Etapa Infantil Cicle Inicial Cicle Mitjà Cicle Superior
- LA INFORMACIÓ QUE T’ARRIBA DE L’ESCOLA ÉS:
Excessiva Adequada Insuficient
- EN GENERAL RESPECTE A TOTES LES COMUNICACIONS FAMÍLIA-ESCOLA: L’ATENCIÓ A LES FAMÍLIES ÉS RÀPIDA?
Molt Força Poc Gens
- EN GENERAL RESPECTE A TOTES LES COMUNICACIONS FAMÍLIA-ESCOLA: CON VALORES L’ATENCIÓ A LES FAMÍLIES
Molt satisfet Força satisfet Poc satisfet Gens satisfet.
- EN GENERAL RESPECTE A TOTES LES COMUNICACIONS FAMÍLIA-ESCOLA: CON VALORES EL TRACTE A LES FAMÍLIES
Molt satisfet Força satisfet Poc satisfet Gens satisfet.
- EN GENERAL RESPECTE A TOTES LES COMUNICACIONS FAMÍLIA-ESCOLA: CON VALORES EL EL TEMPS QUE L’ESCOLA LI DEDICA A LES FAMÍLIES
Molt satisfet Força satisfet Poc satisfet Gens satisfet.
- COM VALORES EN GENERAL LA COMUNICACIÓ FAMÍLIA-ESCOLA
Molt satisfet Força satisfet Poc satisfet Gens satisfet.
- COM VALORES LES REUNIONS DE NIVELL AMB LES FAMÍLIES A INICI DE CURS I AL SEGON TRIMESTRE? (Reunió de principi de curs amb el tutor i al segon trimestre).
Molt satisfet Força satisfet Poc satisfet Gens satisfet.
- LA INFORMACIÓ QUE REPS EN AQUESTES REUNIONS INICIALS DE NIVELL ÉS:
Excessiva Adequada Insuficient
- COM VALORES EN GENERAL LA COMUNICACIÓ AMB ELS TUTORS.
Molt satisfet Força satisfet Poc satisfet Gens satisfet.
- CREUS QUE EL TÓ DE LES ENTREVISTES ÉS CORDIAL?
Molt Força Poc Gens
- ES PARLA DE TEMES PROFESSIONALS?
Molt Força Poc Gens
- ES PARLA DE TEMES PERSONALS QUE NO AFECTEN A L’EDUCACIÓ DE L’ALUMNE?
Molt Força Poc Gens
- QUIN CREUS QUE HA DE SER L’OBJECTE PRINCIPAL DE L’ENTREVISTA?
L’ALUMNE LA FAMÍLIA TOTES DUES
- QUIN CREUS QUE HA DE SER L’OBJECTE PRINCIPAL DE L’ENTREVISTA?
Les dificultats Les estratègies de millora Establir acords corresponsables
- CREUS QUE S’EXPLICA BÉ EL PERQUÈ DE LES DIFICULTATS DEL TEU FILL/A
Molt Força Poc Gens
- CREUS QUE ES DONEN ESTRATÈGIES PER TAL DE SUPERAR LES DIFICULTATS DEL TEU FILL/A
Molt Força Poc Gens
- S’INFORMA SOBRE LES NECESSITATS DELS ALUMNES
Molt Força Poc Gens
- ES SEGUEIXEN AL CENTRE ELS ACORDS SOBRE LA REUNIÓ
Molt Força Poc Gens
- SEGUIU VOSALTRES COM A FAMÍLIA ELS ACORDS PRESSOS A LA REUNIÓ.
Molt Força Poc Gens
- CREUS QUE A LA REUNIÓ HI HA UN DIÀLEG CONSTRUCTIU
Molt Força Poc Gens
- EL CLIMA QUE S’ESTABLEIX A LA REUNIÓ ÉS CORDIAL I ACOLLIDOR
Molt Força Poc Gens
- ES PARLA TAMBÉ DELS TRETS POSITIUS DELS ALUMNES?
Molt Força Poc Gens
- COM VALORES EN GENERAL LES ENTREVISTES AMB ELS TUTORS.
Molt satisfet Força satisfet Poc satisfet Gens satisfet.
- LA INFORMACIÓ QUE T’ARRIBA A LES ENTREVISTES AMB TUTORS ÉS:
Excessiva Adequada Insuficient
- COM VALORES EN GENERAL LES ENTREVISTES AMB ELS ESPECIALISTES (contesta només si has tingut alguna entrevista amb ells)
Molt satisfet Força satisfet Poc satisfet Gens satisfet.
- LA INFORMACIÓN QUE T’ARRIBA A LES ENTREVISTES amb especialistes ÉS:
Excessiva Adequada Insuficient
———————————–
- DE LA INFORMACIÓ (NO DELS RESULTATS) T’ARRIBA SOBRE ELS APRENENTATGES DEL TEU FILL/A.
Molt satisfet força satisfet poc satisfet gens satisfet.
- CREUS QUE LA INFORMACIÓ DELS INFORMES RESULTA CLARA
Molt Força Poc Gens
- LA COMUNICACIÓ AMB L’EQUIP DIRECTIU (contesta només si has tingut alguna entrevista)
Molt satisfet Força satisfet Poc satisfet Gens satisfet.
- LES INFORMACIONS I ELS AVISOS QUOTIDIANS
Molt satisfet Força satisfet Poc satisfet Gens satisfet.
- COM VALORES LA PARTICIPACIÓ DE LES FAMILIES A L’ESCOLA
Molt satisfet Força satisfet Poc satisfet Gens satisfet.
- LA UTILITAT DE LA PÀGINA WEB.
Molt satisfet Força satisfet Poc satisfet Gens satisfet.
- CREUS QUE SERIA ÚTIL LA UTILITZACIÓ DE DIFERENTS WEBBLOCS DE CLASSE.
Molt Força Poc Gens
- CREUS ÚTIL LUS DEL CORREU ELECTRÒNIC PER COMUNICATS I AVISOS A LES FAMÍLIES.
Molt Força Poc Gens
- INDICA BREUMENT -SI HO VOLS- SUGGERIMENTS I PROPOSTES PER MILLORA LES COMUNICACIONS FAMÍLIA/ESCOLA
Hola Toni,
molt interessant aquesta entrevista.
És diferent el teu blog i molt interessant, “i liked”, estic molt interessada en tot el que dius,
Ànim,
Marisé Oliveira
Gràcies pel teu comentari d’ànims. M’encanta que t’agradi.