LA TARDOR JA HA ARRIBAT I CASTANYES HEM MENJAT

El dimecres 31 ha estat un dia molt divertit. Al matí hem celebrat halloween amb els alumnes de cinquè i sisè (ens han vingut a veure disfressats, ens han fet trucs de màgia, han fet un concurs de carabasses…). A la tarda hem celebrat la castanyada: hem fet una “cistella” per pòsar les castanyes, hem menjat castanyes i hem ballat.

EXCURSIÓ AL MUSEU PICASSO

Avui 24 d’octubre hem anat al Museu Picasso. Hem anat amb metro!

Hem vist cinc quadres de Picasso. El primer quadre era d’una senyora que portava un vestit de síndries. Després hem vist un quadre d’una senyora que anava tota negra menys la cara. El fons també era negre, però més clar. El tercer quadre que hem vist era d’una senyora amb un nen. Aquest quadre tenia més colors que el segon. El quart quadre era d’un senyor però estava fet de forma molt extranya (era en Jaume Sabater). L’últim quadre també era d’un senyor.

Ens ha agradat molt aquesta excursió i ens ho hem passat molt bé. Ha sigut un gran matí!!!

Lina (4tB)

PUZZLE INFINIT

A mates productives hem fet un puzzle infinit. Cada un va pintar deu peces quadrades amb línies i formes a dins i vam comprobar que totes les peces, les posis com les posis, sempre encaixen. Això és perquè en totes les peces, a cada 2 cm, surt una línea d’un dels seus costats. Quan vam tenir totes les peces pintades  vam juntar totes les de 4t i va quedar un mural preciós.

Mia i Júlia (4tA)

COMENÇA UN NOU CURS!

Hola a tots i totes!!! Us donem la benvinguda al curs 2018-2019.

Segur que gaudirem tots plegats i aprendrem molt. Perquè, aquest any serà “un curs ple de colors”!

Carla (4tA) i Miriam (4tB)

Publicat dins de General | 1 comentari

BONES VACANCES

Bon dia a tothom,

Des de l’escola, les tutores de 4t, la Rosa i l’Àngels, us volem desitjar unes bones vacances.

Si mireu el bloc de classe, anireu recordant el treball que hem anat fent durant el curs. És per això, i per què tingueu un bon record d’aquests últims dies, que hem afegit les últimes fotografies que teniem:

• L’últim dia a l’escola, sessió de cinema i crispetes:

Pare Poveda de Slidely Gallery by Slidely Slideshow

• Últim dia de curs, al museu de la xocolata, menjant i fent figures de xocolata:

Pare Poveda de Slidely Gallery by Slidely Slideshow

• Figures de xocolata espectaculars al museu:

Pare Poveda de Slidely Gallery by Slidely Slideshow

Només ens queda dir-vos que passeu unes bones vacances en companyia dels vostres i que descanseu molt.

Que tingueu un bon record d’aquest curs!!!

Les tutores de 4t