Monthly Archives: febrer 2010

La veu

Aquí teniu la MUD (mini unitat didàctica) sobre la veu que havíem fet a classe perquè pugueu practicar.

Vagi bé!!

http://www.edu365.cat/eso/muds/musica/veu/index.htm

Audició n.3

Per a la tercera audició el procediment serà diferent. Haureu de mirar aquest vídeo del músic catalano-francès Pascal Comelade i després emplenar la fitxa vosaltres sols. Tanmateix us deixo un enllaç on trobareu informació d’aquest artista. Com sempre podeu desar els vostres comentaris.

Ànims!

Pascal Comelade

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/7wwX5KAc_iA" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

La forma sonata

Benvolguts,

Aquí us penjo un vídeo sobre la forma sonata que us pot ser molt útil de cara a estudiar el tema anterior (El Classicisme).

Salut!!

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/PZ5T1zI0B6Q" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Audició 1: Michelle

La intenció d’aquest espai és també que pugueu disposar de les audicions que anem realitzant durant el curs. Tanmateix, vol ser un espai d’intercanvi d’idees i opinions sobre diverses qüestions. Deixa un comentari sobre aquesta cançó, no et tallis!!

Salut!!

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/Yj8d6MD9NMY" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Amadeus

Un cop finalitzada la pel·lícula Amadeus us proposo la següent activitat. A continuació teniu una de les escenes finals de la pel·li, quan Mozart dicta alguns fragments del Requiem a Salieri, des del llit i a punt de morir.  Torneu a visualitzar-la i feu algun comentari, ja sigui sobre aquest fragment o sobre la pel·lícula en general.

Què us ha impactat més, quina impressió us mereix, què en penseu dels personatges…

Ànims!!

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/nJ226kQJiHY" width="425" height="350" wmode="transparent" /]