Audicions del Romanticisme

Benvolguts i estimats alumnes,
Tal com us vaig comentar el tema del Romanticisme el clourem amb una prova/examen sobre les audicions que hem escoltat d’aquest tema. Aquí, per facilitar-vos una mica les coses, us passo un llistat amb totes les peces que hem escoltat i els enllaços corresponents. Algunes d’aquestes ja les he anat penjant durant el trimestre en aquest mateix blog, com ja sabeu. Recordeu també que ben aviat us demanaré el dossier complert amb totes les audicions d’aquest trimestre.
Molta sort i felicitat!!!!!!

Música vocal profana
Lied

• La truita (F. Schubert)

Òpera

• Norma: Ària “Casta Diva” (Bellini)
  • Nabucco: “Cor d’esclaus” (G. Verdi)
  • Tosca: “E lucevan le stelle” (G. Puccini)
  • Carmen: “Habanera” (G. Bizet)
  • Els mestres cantaires: “Obertura” (R. Wagner)

Música intrumental

Piano sol

• Sonata “Clar de lluna” (L. van Beethoven)
  • Polonesa (F. Chopin)

Música de cambra

• Quintet amb piano ” La truita” (F. Schubert)

Música simfònica

• Simfonia fantàstica: “Marxa cap al suplici” (H. Berlioz)
  • Simfonia N. 9 “Coral” (L. van Beethoven)
  • El trencanous: “Dansa de la fada de sucre” (P. I. Txaikovski)

Audició N. 8: MAITIPS

Tal com vam comentar a classe el dia 18 de maig anirem a veure un concert del grup vallenc MAITIPS. Així, em sembla adient que l’audició número 8 sigui la primera cançó (TERRA) del seu CD. Durant les properes sessions de classe parlarem més a fons d’aquesta banda de l’Alt Camp.
Espero que us agradi!!

La Consagració de la Primavera

esto-es-ritmo_bTal com us vaig comentar a classe, i un cop vista la pel·li, ara toca buscar informació sobre l’obra que ballen els protagonistes: “la consagració de la primavera” d’Igor Stravinsky. Editeu els vostres comentaris amb la informació que trobeu.

Salut!!