TALLER DE CASTELLS Capgrossos de Mataró

El passat dimecres 25 d’abril, els alumnes de 2n van realitzar un taller de castells amb els castellers Oriol Garcia i Albert Canal. Va ser una experiència molt enriquidora a tots els nivells.
SOM UNA PINYA!!!!

COLÒNIES A CAN VANDRELL

Aquesta setmana els alumnes de 2n hem anat de colònies a Can Vandrell. Hem fet un munt d’activitats relacionades amb el Sistema Solar i els astronautes. Ens ho hem passat genial.

TROBADA ESPORTIVA DE SEGON

TROBADA ESPORTIVA DE 2n

El passat dimarts 13 de Març els alumnes de 2n van gaudir de l’esport en una Trobada esportiva organitzada per les escoles del Pla Català de l’Esport. Els nens i nenes vam jugar a Mata-conills, Futbol i Jocs tradicionals.

L’experiència va ser molt agradable i els alumnes van jugar amb altres nens. Aquesta trobada fomentava els valors implícits en l’esport de manera que el resultat no era el més important.

SUPORT VITAL BÀSIC

ELS ALUMNES DE SEGON HAN RELITZAR EL PROGRAMA DE SUPORT VITAL BÀSIC EN LES SESSIONS D’EDUCACIÓ FÍSICA. HEM APRÈS COM ACTUAR DAVANT UNA SITUACIÓ D’EMERGÈNCIA.

BENVINGUTS!

Benvolgudes famílies:

Voldríem que aquesta pàgina fos un mitjà més d’intercanvi entre l’escola i vosaltres.

Aquí hi podreu trobar notícies, fotos, reculls de les activitats que es fan a l’aula… i també hi podreu escriure els vostres comentaris i suggeriments.

L’objectiu és que entre tots (pares, mares, nens, nenes i mestres ) puguem recollir algunes de les vivències que ens portarà aquest últim curs de cicle inicial.

Benvinguts a l’aventura!