Evidència 4 (E4): Busquem les fruites i decidim el millor camí per arribar-hi.
Evidència 5(E5): Recull d’evidències del treball d’aquest curs amb els Blue Bots a infantil
Recull de vídeos Blue Bots a infantil
Evidència 6 (E6): Avaluació dels Blue bots a Infantil
Formulari; Formulari blue bots
Rúbrica blue bots; Rúbrica blue bots
Evidència 7 (E7): Rúbrica avaluar alumnes Cicle Inicial i Cicle Mitjà
Evidència 8 (E8): Avaluar Cicle Superior
A cicle Superior no segueixen una altra eina d’avaluació diferent a la d’observació, l’avaluació de robòtica entra a dins de l’àrea de Matemàtiques. Si l’alumne te un PI se l’ avalua segons el seu Pla de Suport Individualitzat.
Taula d’avaluació de les matemàtiques.
Matemàtiques:
| NA | Està en procés d’assoliment dels continguts que es treballen a matemàtiques. Cal reforçar el càlcul mental, la mecànica de les operacions (suma i restes) i la resolució de problemes. |
| AS | Va assolint progressivament els continguts treballats a matemàtiques, però cal reforçar el càlcul mental i la resolució de problemes. |
| AN | Va assolint degudament els continguts treballats a matemàtiques. Cal reforçar … |
| AE | Assoleix els continguts treballats a matemàtiques. Mostra una bona agilitat de càlcul mental i té bones estratègies per a la resolució de problemes. |