Àrea 4, Avaluació i retroacció PNC

Evidència 4 (E4): Busquem les fruites i decidim el millor camí per arribar-hi.

Blue bots 5

Evidència 5(E5): Recull d’evidències del treball d’aquest curs amb els Blue Bots a infantil

Recull de vídeos Blue Bots a infantil

Evidència 6 (E6): Avaluació dels Blue bots a Infantil

Formulari; Formulari blue bots

Rúbrica blue bots; Rúbrica blue bots

Evidència 7 (E7): Rúbrica avaluar alumnes Cicle Inicial i Cicle Mitjà

Rúbrica Cicle Inicial

Rúbrica Cicle Mitjà

Evidència 8 (E8): Avaluar Cicle Superior

A cicle Superior no segueixen una altra eina d’avaluació diferent a la d’observació, l’avaluació de robòtica entra a  dins de l’àrea de   Matemàtiques. Si l’alumne te un PI se l’ avalua segons el seu Pla de Suport Individualitzat.

Taula d’avaluació de les matemàtiques.

Matemàtiques:

NA Està en procés d’assoliment dels continguts que es treballen a matemàtiques. Cal reforçar el càlcul mental, la mecànica de les operacions (suma i restes) i la resolució de problemes. 
AS Va assolint progressivament els continguts treballats a matemàtiques, però cal reforçar el càlcul mental i la resolució de problemes. 
AN Va assolint degudament els continguts treballats a matemàtiques. Cal reforçar …
AE Assoleix els continguts treballats a matemàtiques. Mostra una bona agilitat de càlcul mental i té bones estratègies per a la resolució de problemes. 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *