A. Com puc transferir a la meva aula els aprenentatges vinculats a l’àrea 1: Compromís professional?
Justificació de la proposta: La proposta va adreçada a 2n cicle d’educació Infantil. L’escola treballa mitjançant espais d’aprenentatge internivells. Els alumnes d’Educació Infantil (3,4 i 5 anys) es relacionen en un ambient d’aprenentatge diferent donant l’oportunitat d’aprendre els uns dels altres. Millorar la comunicació docents-alumnes-famílies. L’escola fa servir una llibreta per comunicar-se. La llibreta té una funció important, és la principal via de comunicació entre la família i els i les mestres de l’escola. S’utilitzarà per demanar cita amb les i els mestres, per informar si l’alumne/a es queda a dinar, per justificar absències o retards o per fer arribar qualsevol altre informació. El /la mestre/a també utilitzarà aquest mitjà per a fer arribar informacions a les famílies. Cada dia l’alumne/a se l’emportarà a casa i al dia següent l’haurà de tornar a dins del sarronet. Aquesta llibreta sovint està tota guixada i dificulta la comunicació. L’objectiu és aconseguir una millor comunicació.
Breu explicació de l’activitat a desenvolupar: Per aconseguir aquest objectiu, es proposa un google calendar amb accés a totes les famílies. D’aquesta manera les notificacions diàries (menjador, absències, cites mèdiques…) el/la mestra/e podria tenir la informació diària de manera més clara i segura, al mateix temps el personal de menjador també tindrà la informació de manera més clara i segura.