Mòdul 1. Tasca 5. Empoderament de l’alumnat.

Subàrea seleccionada 5.1. Accessibilitat i inclusió.
Indicador d’assoliment  5.1. B2. 2. Adapta solucions tecnològiques per a la inclusió en qualsevol context educatiu i situació d’ensenyament i aprenentatge, que permeti la participació i el progrés de tot l’alumnat en un mateix procés didàctic.
Justificació A l’aula de 3r de primària tenim 2 alumnes nouvinguts, una nena amb TDL, una nena amb un TEA lleu i un nen amb dislèxia. Aquesta activitat utilitza tauletes digitals per crear un entorn inclusiu a l’aula. Les tauletes proporcionen una plataforma flexible que permet adaptar la instrucció i s’adapta a les diferents necessitats dels alumnes. Aquesta activitat busca potenciar la participació, la creativitat i la comprensió lectora de tots els estudiants.
Breu explicació Els alumnes treballaran en parelles o trios per crear contes interactius utilitzant el Book Creator a les tauletes digitals. La història pot ser inventada o basada en contes existents.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *