| Subàrea seleccionada | 5.1. Accessibilitat i inclusió. |
| Indicador d’assoliment | 5.1. B2. 2. Adapta solucions tecnològiques per a la inclusió en qualsevol context educatiu i situació d’ensenyament i aprenentatge, que permeti la participació i el progrés de tot l’alumnat en un mateix procés didàctic. |
| Justificació | A l’aula de 3r de primària tenim 2 alumnes nouvinguts, una nena amb TDL, una nena amb un TEA lleu i un nen amb dislèxia. Aquesta activitat utilitza tauletes digitals per crear un entorn inclusiu a l’aula. Les tauletes proporcionen una plataforma flexible que permet adaptar la instrucció i s’adapta a les diferents necessitats dels alumnes. Aquesta activitat busca potenciar la participació, la creativitat i la comprensió lectora de tots els estudiants. |
| Breu explicació | Els alumnes treballaran en parelles o trios per crear contes interactius utilitzant el Book Creator a les tauletes digitals. La història pot ser inventada o basada en contes existents. |
Pàgines: 1 2