Mòdul 1. Tasca 4. Avaluació i retroacció.

Subàrea seleccionada 4.1 Estratègies d’avaluació
Indicador d’assoliment  4.1. B2.2. Aplica les tecnologies digitals del centre en el disseny de mitjans i instruments que facilitin l’avaluació dels processos d’ensenyament-aprenentatge en els quals s’han utilitzat noves estratègies didàctiques.
Justificació Al nostre centre treballem en cotutories.  La meua classe tenim grups d’estudiants amb diferents necessitats i ritmes d’aprenentatge, per aquest motiu, les gralles d’avaluació en línia són una eina essencial. Aquesta modalitat permet una avaluació més flexible i personalitzada, adaptant-se millor a les diverses capacitats i estils d’aprenentatge dels estudiants i proporciona l’oportunitat de què els dos tutors puguin estar avaluant al mateix temps i disposar sempre de la informació.
Breu explicació Al centre treballem amb el Google for education, per tant, el que hem fet ha sigut instal·lar l’extensió del Corubrics. Això ens permet personalitzar criteris d’avaluació per cada estudiant, segons les necessitats específiques de cada alumne, oferint una avaluació més individualitzada. 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *