Castanyada 2017

El dia 31 d’octubre vam celebrar la Castanyada a la nostra escola.

A primera hora del matí vam fer la gimcana. Els jocs van ser:
xarranca, saltar a corda, circuit de xapes, twister, skelly, tres en ratlla, shuffleboard i expressió corporal.

A continuació vam fer un taller de decoració de les portes de les nostres classes. La decoració estava relacionada amb la tardor. Vam : retallar fulles, pintar un arbre, fer mussols, retallar gotes i núvols, estampar fulles i finalment enganxar-ho a la porta.

Va ser molt divertit i ens han quedat unes portes… no xules, xulíssimes!!!

A la tarda, ens van vestir de castanyeres i vam fer una petita representació d’uns 20 minuts.
Féiem: acrobàcies, picar de mans, la xarranca, malabars, saltar a corda i… els patins.

Quan vam acabar de fer la representació, vam ballar, i després vam repartir les castanyes a tots els nens i nenes de l ‘escola.

Ens ho vam passar tan bé que el temps va volar!!!