L’alumnat de 6è representa l’obra de Sant Jordi

El dia 24 d’Abril, l’alumnat de 6è va representar la llegenda de Sant Jordi. Després d’uns dies d’assaig, van demostrar el seu esforç davant de tota l’escola.
El públic va estar molt atent i va haver molt silenci.
Va ser una adaptació de l’escriptor Ricard Bonmatí amb molt d’humor, amb nous personatges i diàlegs, actuacions diferents, amb cançons…
L’obra tractava d’una família que té dos fills que han vist coses estranyes al poble: l’aigua blanca, el cel verd i com la gent es tancava a casa perquè hi havia un fum verd que no deixava respirar. Plegats decideixen d’anar a investigar i la gent ho va a dir al rei i a la reina. Descobreixen que està tot contaminat per culpa del drac, que a més a més s’ha menjat tot el bestiar. Es reuneixen tots al castell i acorden que a partir d’ara el drac menjaria persones fins que algú li plantés cara. Fan un sorteig per veure qui es menjarà i li toca a la princesa, que va a la cova del drac. És llavors que apareix Sant Jordi per salvar-la. És així que decideixen com cada any celebraran aquest dia la festa de Sant Jordi.
El repartiment dels personatges ha estat: Sant Jordi (Yassine i Ivan), princesa (Alicia i Núria), drac (Seydou Diakite i Pol), rei (Roger i Seydou Dioum), reina ( Joana i Anastasia), cosines (Aina, Emma, Gabriela, Ester, Insaf, Yasmin) , pastors ( Adrià G, Youssef, Júlia Ll, Guillem, Arnau, Nicole, Ariadna, Aleix, Marina, Júlia R, Josep E, Yasmin), animalot (Genís S i Genís C), iaia ( Arià i Claudia), tafaner (Youssef i Eric), Monstredamus (Adrià R i Toni) , Marta (Anna S i Claudia), Piula ( Maria G i Maria B), metgessa (Ioana i Iman), Paula ( Paula P i Paula N), Joan (Jofre i Giovanni), Jaume (Derek i Mateu), Josep (Ot i Josep P), Maria ( Hassna i Anna A.).
Alumnat de 6è

sant jordi 6è A (ara si) from Cicle Superior on Vimeo.

sant jordi 6è B (def) from pompeufabramollerussa on Vimeo.