JA TENIM AQUÍ LES PREINSCRIPCIONS !!!

Us informem que la preinscripció escolar començarà el 13 d’abril i acabarà el 24 del mateix mes.

Documentació necessària:

• Sol·licitud de preinscripció. La tindrem a la secretaria del centre a partir del 12 d’abril o la podreu descarregar a: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/obligatoris/
  • Fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació (partida de naixement o llibre de família del país d’origen).
  • Fotocòpia de la TIS (Targeta d’Identificació Sanitària) de l’alumne/a.
  • Fotocòpia del DNI del pare i de la mare (o tutor/a) o de la targeta de residència on consta el NIE (si es tracta de persones estrangeres).
  • Fotocòpia del DNI de l’alumne/a en cas que sigui major de 14 anys o tingui DNI tot i ésser menor de 14 anys.
  • Documentació acreditativa de barem (canvi domicili, treballar en zona d’influència, discapacitat, família nombrosa…)

Al taulell d’anuncis de l’escola està publicada l’oferta de places escolars.

Per més informació podeu trucar per telèfon a l’escola 973 60 25 01 o a la web de la Generalitat de Catalunya (preinscripcio.gencat.cat )

Quant a c5005545

Benvinguts/des al BLOC del CEIP Pompeu Fabra de Mollerussa, l'espai on trobareu informació sobre el nostre centre educatiu, les activitats que duem a terme i altres coses que us puguin interessar.