POSEM UNA WEBCAM A LA INCUBADORA!

Avui, com  ja han passat 17 dies d’incubació i falten només  3 o 4 dies perquè neixin els pollets, connectem la webcam per poder-los seguir des de casa.

A partir d’avui ja no els podem tocar ni moure perquè estem a la recta final. La feina de girar-los que fèiem al matí i a la tarda, ara la farà la incubadora.

No us perdeu ni un minut d’aquesta magnífica experiència!

És molt emocionant , tots estem esperant el gran dia amb molts nervis i amb moltes ganes!!!

18 comentaris a “POSEM UNA WEBCAM A LA INCUBADORA!

1. Jo ja estic preparada. M’estic acabant el quart llibre sobre “Com cuidar pollets a l’escola” Fins ara només entenia de nens i nenes ; )
    Espero que es portin bé i neixin en horari escolar i siguin molt calladets. Amb el piu piu dels de 5è ja n’hi ha prou.

Neus

2. Nois quines ganes que arribi dimecres, aviam si han nascut ja els pollets! Després de tants dies esperant ja està a punt d’arribar el gran dia.

Ànims!

3. Sembla que això no va molt be perquè avui el dia 21 no n’ha nascut ni un de moment. No vull dir que no naixeran, però no pinta molt bé. Almenys en tenim un i per això l’hem de cuidar i mimar molt!!

Molta sort pollets!!!!!

Anna 5èb