Els i les nostres alumnes de 5è presenten els seus projectes a l’Ajuntament d’Abrera

Avui, els i les alumnes de 5è, han recollit el NIF de les seves cooperatives i han presentat els productes a l’Ajuntament. Han estat rebuts per l’alcalde, Jesús Naharro, la regidora de Promoció Econòmica, Mònica Torre-Marín, el regidor d’Ensenyament, Miquel Tomàs i les tècniques de Promoció Econòmica, Tamara Mendieta i la d’Educació Maria Edo.

Els projectes han tingut molt bona acceptació i l’Ajuntament ens ha ofert total col·laboració per acabar de tirar endavant i vendre els productes que les tres cooperatives han posat en marxa.