Produccions de tercer a la tardor

This entry was posted in General on by .

About SILVIA GAMIZ PRAT

Sóc mestra a l'escola Lola Anglada. Treballo a ed infantil i a primària. Enguany dono algunes classes de plàstica als més grans. Participo en activitats de formació a mestres en aquesta àrea a través del Centre de Recursos de Badalona. He il.lustrat dos contes: Els dracs de Can Solei de Toni Oriol. Poppy and Max Holidays in Barcelona de David Castellarnau. M'agrada el món de la literatura, el teatre i les arts plàstiques.

3 thoughts on “Produccions de tercer a la tardor

  1. Mar Alonso

    Hola,
    Us vull felicitar per la sortida la Parc. Trobo que és un lloc fantàstic i m\’en alegro que a plàstica l\’hagueu aprofitat. Enhorabona per l\’actualització del blog!
    Em faré seguidora i ho recomanaré a altres pares i mares.
    Salutacions!

  2. SILVIA GAMIZ PRAT Post author

    Moltes gràcies Mar!
    Dibuixar al natural en un entorn tan proper com el parc de ca l’Arnús no hauria de ser tan complicat, però a vegades, amb el dia a dia de l’escola, es fa difícil concretar-ho i dur-ho a la pràctica.
    Amb els nens de tercer em començat aquesta activitat com a pas previ de l’estudi del modernisme i Gaudí.
    Ja en tindràs notícies.
    Gràcies per fer-ne difusió i valorar-ho positivament.

    Sílvia

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *