L’ALEXIS ENS HA EXPLICAT EL CONTE DE L’ENIGMA DE LES ONES.
ES UN CONTE QUE NO CONEIXIEM I ENS HA AGRADAT MOLT.
L’ALEXIS HO HA FET MOLT BÉ, ES NOTAVA QUE HO HAVIA ASSAJAT A CASA SEVA.
HA PORTAT UNES IMATGES DE COSES QUE SURTEN AL CONTE I UN CARGOL PER SENTIR EL MAR.
ET FELICITEM PERQUÈ HO HAS FET MOLT BÉ.
hola alexis, hoas fet molt be. adeu
A sigut un conte molt bonic i u as fet molt bé.
HOLA SOC LA LAAIA M’AGRADAT MOLT EL CONTE ADEU LAIA
Hola, som els pares de l´Alexis. Ha fet un molt bon treball amb el conte i per aixó el felicitem. Estem molt orgullosos!!!!!