SERVEIS

La nostra escola disposa de servei de menjador. La gestió d’aquest servei i el monitoratge corre a càrrec de l’Ajuntament de Planoles. Aquest curs es comença a treballar amb el servei de càtering de la “Fonda Can Daldó” ubicada al mateix poble. Els dies que es va d’excursió se subministra un pícnic.

Els nens i nenes surten de classe a les 13 h per anar directament al menjador excepte els dimarts, que hi van a les 14h, perquè hi ha l’activitat de piscina. Funciona un sol torn on mengen els alumnes i a continuació els/les mestres, a excepció del dia de piscina on alumnes i mestres tenen el mateix horari de menjador.

Per l’elaboració dels menús es rep l’assessorament d’un equip de dietistes. Cada inici de mes se’n facilita un exemplar a cada família.