PROPOSTES DE TREBALL

Aquesta pàgina conté unes propostes de treball a l’aula a partir de les fotos de diferents espais públics fetes per alumnes de Primària de les escoles participants.

Proposta 1

Busca les places al web de QdQ. Es corresponen les fotografies del QdQ amb les que veus aquí?

Proposta 2

Localitza els espais i escoles en el mapa del web de l’Ajuntament de Barcelona. L’adreça de les escoles les trobaràs en el seu web corresponent.

Proposta 3

Busca l’adreça de la teva escola i fes el camí que segueixes fins a casa teva, utilitzant el Google Earth o el Google Map. També pots capturar la imatge i dibuixar el camí amb un editor d’imatge.

Proposta 4

Fixa’t en les fotografies dels espais i comenta: la il·luminació, l’enquadrament, l’angle… Fes una ullada a les activitats Juga amb Imatges de l’Edu365.

Proposta 5

Amb l’ajuda dels webs Panoramio i Tagzamia situa les teves fotografies dins del mapa del barri. Localitza els transports públics que tens a l’abast a través del web de l’Ajuntament o dels Transports Metropolitans de Barcelona.

Proposta 6

Expressió oral i escrita amb l’editor de text. Explica què t’agrada i què no t’agrada del teu barri. Hi canviaries alguna cosa?

Proposta 7

Pots fer un document on es reflecteixi el treball que has fet (un text, una presentació, un web… ) i incorporar les teves pròpies fotos del barri, per exemple, en un fotoblog.