El divendres 31 d’octubre a l’escola vam celebrar la festa de la Castanyada! Va ser un dia especial i diferent.

Al matí, les Nous i les Figues vam preparar els nostres tastets per menjar. Aquest any vam preparar uns gots de magranes amb sucre! Ens va portar molta feina, però ens va agradar molt i a la vegada vam treballar la motricitat fina!

La castanyera ens va venir a visitar a l’aula i nosaltres vam aprofitar per cantar-li una cançó i recitar la dita d’octubre!

Tot seguit vam poder compartir amb tots els nens i nenes de l’escola els tastes que tots havíem preparat. Tots eren molt bons. Això ens va permetre gaudir d’estones amb els nostres germans grans!

A la tarda vam anar tots al pavelló a veure les cançons de tardor que havíem preparat amb els mestres de música, a nosaltres ens va tocar ballar una dansa!

Un cop vam acabar, vam poder menjar les castanyes en rotllana.

 

Va ser un dia ple d’emocions que vam gaudir tots plegats.

 

Us deixem unes quantes fotos perquè ho comproveu vosaltres mateixos!

Castanyada!