Ambient de construccions: Propostes de febrer.
Hola families!
Aquest mes de Febrer a l’ambient de construccions hem tingut dues propostes noves.
Una d’aquestes propostes ha estat jugar a ser exploradors al sorral! Així amb l’ajuda d’un pinzell hem pogut anar desenterrant coses que trobem al sorral, animals, dinosaures, pinyes, pedres amb lletres etc.
Nosaltres mateixos erem els encarregats d’enterrar diverses coses perquè els nostres companys poguessin trobar. Inclòs hem arribat a enterrar els nostres noms fets amb les lletres de les pedres. Aquí veureu algunes de les fotos:
L’altre proposta ha estat un joc nou que consta de diferents figures geomètriques, triangles, quadrats, rectangles i arcs. Hem pogut conèixer millor les diferents figures, hem pogut experimentar amb elles, inventant i creant diferents figures, inventant, imaginant i fins i tot alguns de nosaltres hem treballat la simetria gràcies a aquest joc. Aquí podreu veure un recull d’algunes d’aquestes meravelloses construccions.


Deixa un comentari