Bon dilluns famílies!!
Ja tenim un altre Pingüí i una altre Pinüina que han fet el seu primer anyet, l’Enric que va ser dissabte i la Queralt que els ha fet avui. FELICITATS A TOTS DOS!!!!
Abans, però, de la celebració hem fet l’estora i hem despertat el nostre amic el Valentí.
Després de l’esmorzar de mig matí, hem fet una activitat amb el material del joc heurístic, pots metàl·lics, cadenes de metall i aros de goma. Hem passat una estona ben distreta!!!
Tot seguit hem endreçat tot el material al lloc correponent, les cadenes totes juntes, els aros de goma tots junts i els pots també. En acabar hem tornat a seure a l’estora i la Mònica ens ha explicat dos contes: el conte de la” Maisy ” que s’amaga… i un de nou que es diu en ” Xupi “, és un nen que li regalen una bicicleta però es deixa anar de mans i cau!!! ooohh..!!!
….I cap el pati ben abrigats, sort del solet!!!