FEM UNA MACEDÒNIA

BON DIA! COM JA SABEU, A LA CLASSE ESTEM TREBALLANT LES FRUITES. AQUÍ US PENGEM UN VÍDEO AMB LA MACEDÒNIA QUE VAM FER AQUESTA SETMANA.

[kml_flashembed movie="http://video.google.com/googleplayer.swf?docid=6870085920797833613" width="400" height="326" wmode="transparent" /]

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *