Un conill a la classe

Fa uns dies la Martina Marques va portar el seu conill, la Cuni, per ensenyar-li als nens i nenes de la classe.

Es va quedar uns dies i es va portar molt bé. Li agradava molt quan li donàvem pastanagues i verduretes.

[kml_flashembed movie="http://video.google.com/googleplayer.swf?docid=4073497615523942695" width="400" height="326" wmode="transparent" /]

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *