P3B JA TENIM ORDINADOR!

Amb la col·laboració de les famílies de la classe hem aconseguit restaurar un ordinador per la nostra aula. Us agraïm moltíssim el vostre compromís.

Ara el nostre objectiu és dotar el P3A d’ordinador, si algú  ens vol regalar un estarem encantats d’acceptar-lo. Així els vostres nens en podran fer ús.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

LA GRANJA

El divendres passat la porqueta Deisi ens va enviar una carta a l’escola per convidar-nos a veure a ella i els seus amics a la granja. Avuí hem anat i després d’esmorzar hem vist els animals de granja i ens han explicat com són, qué els agrada, qué menjen…

A la gallina Paulina i les seves amigues els hem donat menjar.

Al conill Bigotis l’hem tocat i hem anat a buscar gespa fresca per donar-li a ell i als seus amics menjar.

Com que el xai no tenia nom li hem posat Sara!

Hem vist a la vaca Catalina!

Puffffff! Quina sorpresa! La porqueta Deisi no és ni de color rosa ni de color carn!

Hem tocat els ponis i el ruc Ramiro.

Hem pentinat al poni Ringo i l’hem muntat!

També hem jugat una estona.

Després hem anat a dinar. Per la tarda hem fet l’activitat de “El món dels cavalls”. Hem aprés un munt de coses dels cavalls.

Mireu a la Brigitte! És la poni més petita de la granja!

Hem conegut a Picachu, el poni més gran de la granja. És un apallosa perquè té moltes taques i aquesta raça ve dels indis.

Hem fet salts com els cavalls.

I per fi cap a l’escola!

ENS AGRADEN ELS CONTES

Les famílies han començat a participar en l’activitat d’explicar un conte als nens de la classe.

Aquest matí la Roser ens ha explicat als nens i nenes de P3B un conte d’un pirata! Estem molt contents. Moltes gràcies.

La Eli ens ha vingut a contar el conte de La caputxeta Vermella!

TREBALL DEL NOM

Aquest matí ens ha visitat un nen de P3A i ens ha explicat que s’ha trencat el colze.

Com que estem treballant el projecte del nom, cada nen de la classe de P3B,  li hem escrit el nostre nom a l’escaiola!

.