Un altre punt de vista de l’hort…

Alguns infants ja s’han tirat de cap al reportatge de l’escola. L’altre dia, vam començar l’hort i alguns infants van voler enregistrar la sessió amb la càmera de fotos. El recull el podeu veure al bloc “El dia a dia de l’escola” però hem volgut publicar les següents fotografies al bloc del “Petit Cinema” ja que destaquen per dues raons:

  • El punt de vista dels infants: ja sigui per la seva alçada com pels seus interessos, a cada sessió podem trobar fotografies de detalls i enquadraments gens convencionals.
  • La recerca dels infants: encara que ho pugui semblar aquestes fotografies no són fruit de l’atzar. En la gran part de casos, si s’observen els processos que han acompanyat aquestes fotografies, es pot contemplar una actitud de recerca, experimentació i intencionalitat. Les fotografies que venen a continuació són fruit d’aquesta recerca i d’aquesta experimentació intencional de mostrar la realitat que els seus ulls interpreten.

punt_de_vista_hort-2-800x600

punt_de_vista_hort-3-800x600

punt_de_vista_hort-5-800x600

punt_de_vista_hort-6-800x600

punt_de_vista_hort-7-800x600

punt_de_vista_hort-8-800x600

punt_de_vista_hort-9-800x600

punt_de_vista_hort-10-800x600

punt_de_vista_hort-11-800x600

punt_de_vista_hort-12-800x600

punt_de_vista_hort-13-800x600

punt_de_vista_hort-15-800x600

punt_de_vista_hort-16-800x600

punt_de_vista_hort-20-800x600

punt_de_vista_hort-21-800x600

punt_de_vista_hort-22-800x600

punt_de_vista_hort-23-800x600

punt_de_vista_hort-25-800x600

punt_de_vista_hort-17-800x600

punt_de_vista_hort-19-800x600

    punt_de_vista_hort-1-800x600

2 thoughts on “Un altre punt de vista de l’hort…

  1. Isabel Post author

    Sí, la veritat és que el punt de vista dels infants és al·lucinant. No tenen l’obsessió adulta de reflectir la realitat d’una forma “objectiva” i, per tant, estan més lliures d’experimentar amb allò que veuen a través del visor…
    Són genials!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *