6è practica l’atletisme

Aquest matí els nens i nenes de sisè han anat a les pistes d’atletisme de Mataró on han practicat les diferents disciplines atlètiques: salt de longitud, salt d’alçada, llançament de pes, llançament de jabalina, curses de velocitat, d’obstacles i de relleus.
Han après molt i s’ho han passat de conya! Ara seguirem practicant a l’escola fins aconseguir la marca per a poder anar als Jocs Olímpics de Londres d’aquest estiu! (no tenim àvia! Jejeje)

Podeu veure el vídeo a TV de Vilassar de Mar

5 respostes a 6è practica l’atletisme

1. raul diu:

Va estar molt bé , sobretot la cursa de relleus que va guanyar el Pérez Sala i també saltar a la sorra. Ens ho vam passar pipa. 😉

2. pepi diu:

Bravo per tots els alumnes de 6è del perez sala. Sou uns “Craks”

3. Carla diu:

Ens ho vam passar molt bé a les pistes d’atletisme de Mataró, vam córrer molt i el que més em va agradar va ser que participessin totes les escoles de Vilassar.
    Va ser molt divertit! 🙂

4. Conchi diu:

Jo m’ho vaig passar genial! Va ser una experiència inoblidable! Mai oblidaré d’aquesta sortida i a mes a mes no oblidaré el concurs de relleu! 😛

5. aina diu:

Jo no hi vaig anar però, veient les foto,s crec que m’hagués agradat.