EDUCACIÓ FÍSICA DE 6è: La Copa del Món de Futbol és un èxit!!!

Durant les darreres sessions els nens i nenes de 6è han estat treballant el futbol. Per fer-ho d’una forma més global, integradora i motivant hem organitzat, al marge de les diverses sessions pràctiques,  una ceremònia de presentació de les diferents seleccions.

Cada grup ha representat un país i ha inventat un himne, ha confeccionat una bandera, s’ha equipat adientment, ha una preparat una coreografia, entre molts altres detalls. Ha estat un treball cooperatiu molt profitós on els nens i nenes han demostrat tenir moltes ganes d’aprendre i han gaudit moltíssim del treball en equip.

Gràcies a tots/es pel vostre esforç!!!