Practiquem el Tenis

Els alumnes de tercer i quart han gaudit d’una sessió de presa de contacte de l’esport del tenis.
Dos monitors del Club de Tenis La Genera han elaborat diferentes activitats on els alumnes han pogut tenir una magnífica impressió sobre aquest esport de raqueta.

Ens ho hem passat genial!
Fins la propera.

El Circ

Aquí us mostrem la feina feta per Cicle Superior amb motiu de la celebració d’aquest Carnaval 2016.

La temàtica d’enguany ha estat el Circ i els alumnes han treballat els malabars i les acrobàcies durant algunes sessions d’Educació Física. Aquest video reprodueix els seus aprenentatges.

Ara toca Tenis !!

Els alumnes de cicle mitjà han gaudit d’una magnífica sessió de Tenis organitzada pel Club de Tenis La Genera. Aprofitant les nostres instal·lacions, s’han muntat 4 estacions diferents on treballaven activitats diverses, tan gests tècnics, precisió del colpeig, joc per parelles,…