http://picasaweb.google.es/ceippereviver/BlocCs?feat=directlink
Visitem la fàbrica de xocolata Torras i ens regalen una xocolatina per a cada un. A més hem aprofitat per fer una visita al comtat de Besalú. El més important de tot és que el dia ens ha acompanyat i hem pogut passejar, jugar, prendre una mica el sol…