BENVINGUTS AL CURS 2014-15!

Després de les vacances d’estiu ens tornem a veure amb noves il•lusions per part del professorat i l’alumnat de la nostra escola. Tenim per davant un curs que estarà ple de novetats i experiències. Donem la benvinguda especialment als més petits, els infants de P3, que s’incorporen per primera vegada a la nostra escola i també al nou alumnat de la resta de nivells.
Volem començar les publicacions d’aquest blog recordant algunes de les experiències més significatives viscudes el curs passat i que us mostrem a la nostra revista ANAGRAMA. Aprofiteu per gaudir en família d’aquests records.

Aquest article ha estat publicat en 1. Parvulari 14-15, 2. Cicle Inicial 14-15, 3. Cicle Mitjà 14-15, 4. Cicle Superior 14-15, CURS 14-15. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *