Nova pàgina WEB

Ja tenim nova pàgina web:

Publicat dins de 1. Parvulari 16-17, 2. Cicle Inicial 16-17, 3. Cicle Mitjà 16-17, 4. Cicle Superior 16-17, a) CURS 16-17 | Deixa un comentari

CUINEM!

RECEPTA DE BOLETES DE PASTANAGA I COCO

Us deixem aquesta recepta super fàcil perquè proveu de fer-les. Estan boníssimes!!!

Ingredients

– 6 pastanagues

– 200g de coco

– 3 cullerades soperes de sucre

Elaboració

1. Pelar i tallar les pastanagues i posar-les uns minutets al microones.

2. Passar les pastanagues pel minipímer

2. Barrejar les pastanagues, 150g coco i el sucre.

3. Fer les boletes ben rodones

4. Arrebossar-les amb el coco que heu deixat.

5. Posar-les a la nevera.

[youtube]https://youtu.be/g3-YVgqCaLA[/youtube]

SANTA CECÍLIA

El dimarts 22 era Santa Cecília, la patrona de la música. I els nois i noies de l’Institut Eugeni d’Ors van venir a fer-nos un concert de veus i guitarra. Per les cares de concentració que fan els vostres fills/es, crec que ho van gaudir molt.

Publicat dins de 1. Parvulari 16-17, a) CURS 16-17 | Deixa un comentari

EL/LA PROTAGONISTA DE LA SETMANA.

Ja hem començat amb el protagonista de la setmana. La Laia ha estat la primera. Ens ha portat fotos de quan era petita, la seva nina Lola i una joguina. El dijous a la tarda va venir l’Anna, la seva mare, i ens va explicar el conte d’en Patufet, també unes imatges per poder-les pintar.

Moltes gràcies família!!!!

LES DANSES DE LA CASTANYADA

Un altre curs i amb motiu del dia de la castanyada, els alumnes de la nostra escola ens han presentat uns balls que han treballat a les classes de música.

Aquest any, hem conegut danses d’arreu del món i han estat molt originals i engrescadores.

Mireu, mireu!! No us perdeu el vídeo!

Aquest vídeo ha estat enregistrat i editat pels alumnes de 5è. Són tots uns professionals!

LA FESTA DE LA CASTANYADA

Aquesta vegada ens ha tocat convertir-nos en ballarins i ballarines. Vam moure el nostre culete al ritme de la Rumba de les castanyes. I al passar per on vivia la castanyera la vam saludar.

A P-5 fem Panellets

FEM PANALLETS

Quin goig que fan aquests panellets!!! Fer de cuiners ens ha agradat molt, tant com tastar la massa i els ingredients. Mmmm!!! Boníssim tot!

LA CAPUTXETA VERMELLA

Hola famílies!
Aquests dies estem explicant el conte de La caputxeta vermella. Els personatges del conte ho han fet molt bé! Mireu quins actors i actrius que tenim. D’altres es sentien més còmodes sent un públic entregat.

LES CAIXES SENSORIALS

Hola famílies! Mireu com ens agraden les caixes sensorials. Podem experimentar, construir, jugar… i fer tot allò que la nostra imaginació pugui crear.

COMENCEN P-3

Aquests són els nostres primers dies. Hem jugat molt i sembla que això de venir a l’escola no està tant malament!!!!

BON INICI DE CURS 2016-2017

Benvinguts i benvingudes de nou!!!!

Tot l’equip de mestres i personal de l’escola Pere Lliscart estem preparats per començar aquest nou curs 2016-2017.

Desitgem que tothom vingui amb moltes ganes de continuar omplint i fer crèixer aquesta motxilla d’aprenentatges, moments compartits, experiències, records que ja vam iniciar fa anys, uns més que d’altres.

També, volem donar una benvinguda als nous alumnes de P-3 i les seves famílies que comencen aquesta nova etapa educativa a la nostra escola.

20160919_16472120160919_164802

20160919_164833

Bon estiu 16

Publicat dins de CURS 15-16 | Deixa un comentari

TROBADA CULTURAL DE 3r

Al llarg del tercer trimestre els alumnes de 3r han estat treballant el Projecte de l´Hospitalet de Llobregat i d´alguna manera vam voler que també les famílies poguessin participar i gaudir d´aquesta activitat. Així doncs, vam proposar una Trobada Cultural on els alumnes expliquessin tot allò que havien après i que no sabien de la seva ciutat, l´Hospitalet i també les famílies poguessin explicar-nos coses interessants  del s seus orígens.

L´experiència va ser molt enriquidora i gratificant i el que més ens va agradar va ser poder compartir una estona junts: alumnes, famílies i mestres.

També demanem disculpes, ja que per qüestions tecnològiques va haver-hi grups que no van quedar enregistrats. Aquest aspecte el  tindrem molt  en compte la propera vegada.

Bones vacances!

[youtube width=”640″ height=”360″]https://www.youtube.com/watch?v=rphySLTqh0E[/youtube]

Publicat dins de 3. Cicle Mitjà 15-16, CURS 15-16 | Deixa un comentari

FESTA FINAL DE CURS 2015-16

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Aquest any, ens vam acomiadar del curs d’una manera olímpica ja que cada nivell va representar uns balls en relació als diferents continents. Des de P-3 i P-4 que inauguraven la cerimònia com a grecs fins a 6è que van tancar els jocs olímpics amb una coreografia molt complerta tot incloent l’encesa de l’antorxa. Com a cloenda, els més petits de l’escola van repartir medalles als alumnes de 6è que acabaven la seva estada a l’escola. Per acabar, tots els alumnes i mestres vam ballar i cantar una cançó. Ens ho vam passar d’allò més bé.

Aquí teniu una mostra.

Publicat dins de 1. Parvulari 15-16, 2. Cicle Inicial, 3. Cicle Mitjà 15-16, 4. Cicle Superior 15-16, CURS 15-16 | Deixa un comentari