Com es podran reunir 300 euros amb només dos bitllets, si n’hi ha un que no és de 100 euros ?
Daily Archives: 27 maig 2011
80. L’enigma del vas i l’aire
Si tenim un vas amb l’aigua fins a la meitat. Com t’ho faries per treure l’aire de l’altra meitat?
14. Negre molt negre
Un automòbil de color negre amb els llums apagats entra en un carrer que no té fanals, on cap casa té els llums encesos. De sobte se li creua un gat negre. Malgrat tot el gat no el pot esquivar. Com ho pots explicar?
56. Un animal curiós
Quin animal coneixes que tingui els peus sobre el cap ?
40. El misteri de l’espia
Durant la Segona guerra Mundial els americans envien un espia a Berlín. L’espia parla perfectament la llengua alemanya. La documentacó falsa és immillorable i l’uniforme de la SS és autèntic. Però, per increïble que sembli, el detenen en posar un peu a la ciutat de Berlín. No l’ha delatat ni el seu accent, ni la seva documentació, ni tampoc l’uniforme. Què ha passat ?
51 L’enigma del parent
Quin parent meu és el fill de la germana de la meva mare ?
48. La Gertrudis i el bar
La Gertrudis entra en un bar i demana amb educació un refres. De sobte, el cambrer treu una pistola i l’apunta entre cella i cella. La Gertrudis li dóna les gràcies, es pren el refresc i s’acomiada cordialment. Quina raó té la Gertrudis per haver reaccionat d’aquesta manera tan insòlita ?
47. El tren i el túnel
Un tren d’un quilòmetre de llargada es desplaça a la velocitat d’un quilòmetre per minut i travessa un túnel d’un quilòmetre de llargada. Quant temps necessita el tren per travessar integrament el túnel?
50. UNa qüestió d’altura
Abans que els exploradors descobrissin l`’Everest, quina era la muntanya més alta de la terra?
46. L’animal difunt
Quin animal fa més voltes després d’haver mort?