Monthly Archives: gener 2010

Dia de la pau

Per a celebrar el dia de la pau, els alumnes de sisè hem aprés la cançó del Michael Jackson: ” We are the world”.

Michael Jackson la va composar per ajudar als nens d’Etiopia perquè van passar uns anys de sequia i no tenien res per menjar.

Actualment, sabem que també passen desgràcies, guerres, etc. i també nosaltres podem ajudar a altres nens del món.

Els nens i nenes de sisè volem dedicar aquesta cançó a altres nens del món que tenen dificultats i no poden accedir a un bon àpat.

FOTOS DE TERANGA

Aquí veieu unes fotos dels músics senegalesos que ens preparen aquest espectacle al Caixaforum.

Màscares de la bona sort, danses que invoquen la pluja, tambors que parlen, cançons que ens conten històries de respecte, pau i tolerància… Tot això i molt més en un concert que ens porta l’energia de l’Àfrica més autèntica. Els mestres de cerimònia són els membres del grup Djilandiang.

Posted by Picasa