Monthly Archives: setembre 2015

BENVUNGUTS

                                   image

                                               image

Ja estem a punt de començar un nou curs.

Els mestres d’educació física la Mariona Banquè, el Pep Llauradó i la Susana Moya tornem amb moltes ganes i energia per fer-vos córrer, saltar, ballar, jugar i  GAUDIR tots junts de l’activitat  física.

Aqui us deixem uns trucs per tal que al llarg del curs les ganes i energies no decaiguin i sigueu personetes actives!!!!

Procura sumar  60 minuts d’activitat al llarg del dia: camina, corre, gronxa’t….

Vés a l’escola caminant.

A l’hora del pati juga amb els amics.

Prova molts esports i activitats diferents.

Puja i baixa escales, deixa de banda l’ascensor!

Quan faci una hora que estiguis assegut, apaga la tele, deixa la consola i l’ordinador i vés a jugar!

Aprofita els caps de setmana per fer activitats que t’agradin amb la família  i els amics: excursions, jocs de pilota…,

Fent activitat física guanyes: créixer més fort i sa, sentir -te bé amb tu mateix, dormir millor, fer amics, aprendre a treballar en equip, conèixer gent diferent i GAUDIR!!!