Ja tornem a ser aquí!!! Volem donar-vos les gràcies pel suport i col·laboració rebut per tots vosaltres el curs passat i desitgem que aquest curs sigui com a mínim igual. Intentarem millorar allò que no va funcionar i continuar treballant per tal que veieu tot allò que fem en el dia a dia de l’escola. GRÀCIES A TOTS!! …
ENDAVANT!!!!!!!

ETS EL VISITANT… 
PER ACCEDIR AL LLIBRE DIGITAL DE FOTOS “EL PICAGRESCA” DE CADA CICLE, ACCEDIU DES DE LA PÀGINA DEL MATEIX CICLE.
![]()