Sant Jordi 2022

Hola pares i mares, desitgem que hàgiu gaudit amb la festa de Sant Jordi igual que nosaltres, per fi hem pogut oblidar-nos de la pandèmia una mica, fer vida normal i celebrar la nostra festa catalana per excel·lència. Us deixem una imatge de la manualitat amb goma eva que hem fet  del drac de Sant Jordi.

Construcció de Sabadell

Hola a tothom, els alumnes de 3rA i B us presentem la nostra darrera activitat, hem  reproduït la ciutat de Sabadell amb alguns dels seus edificis més emblemàtics, hem fet servir envasos i caixes de cartró per construir-la.

*Cliqueu a sobre per veure la resta d’imatges*.

Excursió Pi d’en Xandri-Sant Medir

Hola famílies, us deixem un recull de fotos de l’excursió que van fer a Collserola, van ser 10 kilòmetres molt divertits on tothom o va passar d’allò més bé.

Cliqueu a sobre de la imatge per veure la resta de fotografies.

Carnaval 2022 3rA i 3rB

Hola mares i pares, us deixem un recull de fotos del carnaval a l’escola.

Cliqueu a sobre de la imatge per veure la resta de fotos.

TALLER: L´AIGUA ES TRANSFORMA

La companyia d´Aigües de Sabadell ha vingut avui a l´escola a fer un taller als grups de 3r. Ens han explicat el cicle de l´aigua, a on va a parar després de que nosaltres la fem servir i els canvis d´estat de… L´AIGUA

HEM DE TENIR CURA AMB L´AIGUA,  NO L´HEM DE MALGASTAR!

Manualitat del cicle de l’aigua

Us presentem aquest treball  que hem fet amb la finalitat d’aprendre que és el cicle de l’aigua al nostre planeta d’una manera més divertida.                                     Cliqueu sobre de la foto per visualitzar més imatges.

Visita a la Torre de l’Aigua

Us deixem un enllaç a les fotos de la sortida que vam fer a la Torre de l’Aigua de la nostra ciutat, aquesta visita es deguda a que estem treballant a medi el tema de l’aigua, dins de la torre ens van explicar la seva història i perquè la feien servir antigament.                                 Cliqueu a sobre de la foto per obrir la resta d’imatges.

Nadales 2021

Hola a tothom, us presentem les nadales d’aquest curs 21/22, com ja sabeu per tema de la pandèmia no hem pogut fer concert, tot i  així,  hem provat una nova tècnica per fer una nadala digital que esperem que us agradi molt.

NADALA 3rA  NADALA 3rB

El rap de la tardor

Hola a tothom els nens i nenes de 3r A i B han compost un rap que parla de la tardor, desitgem que us agradi molt.

Enllaç 3rA:       Rap 3rA

Enllaç 3rB:        Rap 3rB