AULA DE CIÈNCIES DE L'ESCOLA PAU CASALS

Per aprendre a mirar el món

AULA DE CIÈNCIES DE L'ESCOLA PAU CASALS

Menú principal

Aneu al contingut principal
  • Pàgina d'inici
  • Horari
  • L’aula
  • Programació i robòtica
    • SCRATCH
      • Mòdul 1. Comença l’Scratch aventura (Scratch 3.0)
        • Sessió 1. Comencem el projecte
        • Sessió 2. Creem personatges i els fem parlar
        • Sessió 3. Movem els personatges
        • Sessió 4. Incorporem-hi més personatges
        • Sessió 5. Ens movem en totes direccions
        • Sessió 6. Dissenyem l’escenari
        • Sessió 7. Efectes gràfics dels personatges
        • Sessió 8. Efectes de so i música
        • Sessió 9. Potser sí, potser no
        • Sessió 10. Els personatges es comuniquen
        • Sessió 11. I ara acabem el nostre projecte
        • Sessió 12. Presentem el nostre projecte i el valorem
      • Mòdul 2. I si fem un joc? O dos (Scratch 3.0)
        • Sessió 1. Iniciem el joc del pong
        • Sessió 2. Cops de raqueta
        • Sessió 3. Diferents raquetes, diferents rebots
        • Sessió 4. Quan s’acaba el pong?
        • Sessió 5. Afegim vides i puntuació al pong
        • Sessió 6. Anem a contrarellotge
        • Sessió 7. Afegim-hi nivells
        • Sessió 8. Juguem un contra un
        • Sessió 9. Fem el joc més realista
        • Sessió 10. I ara el repte final
        • Sessió 11. I ara acabem el nostre projecte
        • Sessió 12. Presentem el nostre projecte i el valorem
      • Mòdul 3. Dissenyem el nostre ScapeScratch (Scratch 3.0)
        • Sessió 1. Ens preparem per resoldre enigmes
        • Sessió 2. Fem aparèixer i desaparèixer objectes
        • Sessió 3. Objectes amunt i avall
        • Sessió 4. Recollint pistes
        • Sessió 5. Plantegem missatges per resoldre
        • Sessió 6. I ara enigmes numèrics
        • Sessió 7. Llistes i més llistes
        • Sessió 8. Treballem (encara més) amb les llistes
        • Sessió 9. Per acabar de preparar el repte final
        • Sessió 10. Cap al nostre repte final
        • Sessió 11. La nostra escape room s’acaba de perfilar
        • Sessió 12. Presentem el nostre projecte i el valorem
      • Mòdul 5. Scratch viu i en directe (Scratch 3.0)
        • Sessió 1. L’Scratch surt de la pantalla
        • Sessió 2. La base de les plaques: els circuits elèctrics
        • Sessió 3. La placa makey-makey. Fem els nostres instruments musicals i la nostra orquestra
        • Sessió 4. Crear històries interactives amb plaques makey-makey
        • Sessió 5. Un joc molt mogut
        • Sessió 6. Un panell informatiu per a la Jornada de Portes Obertes
        • Sessió 7. Una cursa molt divertida
        • Sessió 8. Jocs del món
        • Sessió 9. Construcció del tauler i dels circuits del vostre GameOver
        • Sessió 10. Programació i instruccions del vostre GameOver
        • Sessió 11. Provant el vostre GameOver
        • Sessió 12. Presentem el nostre projecte i el valorem
  • PROJECTE AULA DE CIÈNCIES
  • Què és?

PROJECTE AULA DE CIÈNCIES

Projecte de l'Aula de Ciències by paucasals on Scribd

Gràcies al WordPress.