JOCS DEL MÓN

El divendres 25 de març vam gaudir d’una jornada esportiva al camp de fútbol de la Torre Roja.

Vam jugar a un munt de jocs del món, vam posar a prova les nostres habilitats, i ens ho vam passar superbé!

Fes clic aquí per veure les fotografies

Carnestoltes 2022

El divendres, 25 de febrer, vam celebrar la festa de Carnestoltes a l’escola! Però tota la setmana va ser molt especial i ens ho vam passar molt bé gaudint de les consignes del Rei Carnestoltes, fent Zumba i assistint a l’espectacle dels timbalers!

Feu clic a la imatge per veure com ens hem divertit!

Projectes a 1r

Les nenes i els nens de 1r hem gaudit molt amb el nostre projecte! Hem après moltes coses dels avions, dels esports i del planeta Terra, els tres temes triats després de molts interessos i inquietuds.

Feu clic a la imatge per veure tot el procés d’aprenentatge dels nostres alumnes!