Carnestoltes 2024

Hola famílies,

Hem celebrat durant tota una setmana Carnestoltes a l’escola i ens ho hem passat d’allò més bé. Dilluns en pijama, dimarts roba gran, dimecres mitjons de colors, dijous ulleres divertides o cara divertida i divendres disfressats. A més a més, el dijous vam anar al parc de Can Xic a rebre al rei Carnestoltes.

Per acabar la festa, divendres al matí, vam fer espais oberts a les classes de Cicle Inicial i a la tarda vam ballar molt al pati amb tots els companys/es de l’escola.

A l’enllaç següent podreu accedir a la carpeta de FOTOS d’aquest curs escolar i veure les fotos de Carnaval

Benvinguda

Cliqueu aquíBenvinguts i benvingudes a un nou curs on tots i totes hem començat amb moltes ganes d’assolir nous reptes!

Com ja és tradició, volem compartir amb vosaltres moments a l’escola. Feu clic a la foto i ens coneixereu!

ANEM AL CRAM!

Les nenes i els nens de Cicle Inicial hem anat a la Fundació CRAM, un centre de recuperació d’animals marins que està situat al Prat de Llobregat, al costat de la platja!

Ha estat una excursió molt enriquidora, ja que hem conegut diferents espècies de tortugues marines, les hem vist nedar i hem fet un simulacre per protegir un dofí. Sense cap dubte, un mar millor és possible si tots i totes caminem en la mateixa direcció.

Feu clic a la imatge per veure tot el que hem fet!

LES NOSTRES COLÒNIES A MAS BANYERES

Ja hem tornat de colònies! I que ve que ens ho hem passat!

Hem escoltat contes plens de màgia a la natura, hem fet de grangers i grangeres, hem superat circuïts d’agilitat al bosc, hem ballat….
Hem compartit i gaudit d’una gran experiència amb els companys i companyes que sempre portarem al cor!

Jocs del món

Els nens i les nenes de Cicle Inicial vam anar al camp de la Torre Roja a conèixer els jocs del món!!

Ens ha agradat molt perquè hem estat amb nens i nenes d’altres escoles que compartien les mateixes ganes i emoció que nosaltres per jugar i gaudir d’aquesta experiència!!

Feu clic a la imatge per veure’ns en acció!

Carnaval

Cicle Inicial i tota l’escola Pau Casals vam gaudir d’una setmana plena de màgia, il·lusió i somriures. Vam gaudir del Carnaval amb una festa molt divertida amb disfresses increïbles. Els nens, les nenes, les famílies, el claustre i la resta del personal essencial de l’escola vam fer d’aquest dia, un dia inoblidable.

A l’enllaç següent podreu veure un petit tast d’aquesta fantàstica festa.

Carnaval 2023 Cicle Inicial

THE TREASURE ISLAND

On 31st January we helped Jim Hawkins to find the treasure hidden in the island. We all sailed under the thunderstorm towards the sea following the secret map and against the evil pirate Long John Silver. After a great effort, we eventually found the treasure and helped the protagonist of the story to open the chest.

We all got immersed in an exciting story dramatized in English through dialogues and songs. It was a very exciting experience where we learnt and had lots of fun!

El passat 31 de gener, vam ajudar en Jim Hawkins a trobar el tresor amagat a una illa. Vam navegar sota una tempesta, tot seguint un mapa secret del tresor mentre el malvat pirata Long John Silver ens perseguia. Després de molt d’esforç, finalment vam trobar i aconseguir obrir el cofre del tresor.

Ens vam endinsar en una  història molt emocionant representada en anglès a través de diàlegs i cançons, on vam gaudir i aprendre molt!

Cliqueu aquí per visualitzar les imatges

Gaudim del Nadal!

Els nens i les nenes de Cicle Inicial hem gaudit molt de la màgia del Nadal!

Vam entregar la carta al Rei Gaspar amb molta il·lusió, vam fer cagar al Tió i vam esmorzar xocolata calenta que estava boníssima!

Després de les vacances, també hem pogut compartir amb els companys i companyes les joguines que hem rebut aquestes festes. Han estat uns dies molt emocionants plens d’il·lusió i diversió!

Feu clic a la imatge per veure les fotos tan dolces dels nens i les nenes.

Can Ribas (Procés d’elaboració de l’oli)

Els nens i les nenes de Cicle Inicial vam anar d’excursió a Can Ribas, al municipi de Bigues i Riells. En aquesta sortida hem après molt sobre el procés d’elaboració de l’oli d’oliva d’una manera dinàmica i lúdica.

Què vam fer?

-Visitar les oliveres de Can Ribas per conèixer l’arbre i el seu fruit: l’oliva.

-Visitar el trull on vam veure la trituradora, la premsada i la separació de líquids.

-Vam elaborar la recepta d’olives macerades i vam tastar l’oli d’oliva del trull amb una llesca de pa.

I el més important de tot, vam GAUDIR i aprendre durant tota la sortida. Ens ho vam passar molt bé!

Al següent enllaç podreu veure més fotografies 😉

Can Ribas Cicle Inicial