“Georgina & the dragon”

Avui hem vist una obra de teatre a l’escola des de l’àrea d’anglès. La companyia IPA Productions ens ha representat “Georgina and the dragon”.

Georgina és una noia a qui agrada ajudar. Per tant, quan el rei li explica que pirates, víkings i un terrible drac assetgen el seu regne, de seguida vol ajudar. Però com pot una noia de vuit anys resoldre els problemes del rei?

Georgina is a girl who likes to help. Therefore, when the king explains to her that pirates, Vikings and a terrible dragon besiege her kingdom, she immediately wants to help. But how can an eight-year-old girl solve the king’s problems?

Esperem que els vostres fills i filles us expliquin el final!

Us deixem un recull de fotos, fent clic a l’enllaç.

*ACTIVITATS ESPECIALS*

Aquesta setmana no hem parat.

Hem fet dues activitats especials, que ens han agradat molt!

Us deixem un recull de fotos de:

L’activitat sobre l’estalvi de l’aigua . On hem reflexionat sobre la importància que té estalviar aigua i com ho podem fer a casa.

L’obra de teatre “On viuen els monstres”. Una representació de Sherezade Bardají on ens ha parlat dels monstres, del seu origen (la nostra imaginació) i de la història d’en Max que és el rei dels monstres. Ens ha encantat!

DIADA DE SANT JORDI

Hola, famílies!

Aquesta setmana hem celebrat  la setmana literària amb motiu de la diada de Sant Jordi. Hem fet moltes activitat entorn aquesta festivitat i hem tancat amb un concurs literari on totes i tots han estat premiats i premiades per l’esforç i la dedicació.
Us adjuntem un recull de fotografies per a què pugueu veure’n un tastet.

ELS FÒSSILS!

La classe dels dinosaures van crear fòssils! Primer van fer de paleontòlegs i paleontòlogues i van buscar els esquelets de dinosaures a la sorra amb pinzells. Després van estampar-los en fang i vam veure com van quedar marcats. Aquesta activitat ens va permetre entendre el concepte del fòssil!

Aquí us deixem un recull de fotos, feu clic a la imatge.

VOLEM LA PAU!

Ahir els nens i nenes d’infantil i cicle inicial vam fer el símbol de la Pau per visibilitzar que VOLEM LA PAU!

HEM PLANTAT PATATES!

Avui hem plantat patates a l’hort de l’escola!

La Maria ens ha explicat com fer d’horticultors/es a la parcel·la i com haurem de cuidar la plantació. Amb els rasclets i pales hem posat els grills de les patates, l’adob i les hem tapat amb terra fèrtil. Esperem fer la collita d’aquí a 3 mesos. Anirem regant cada 15 dies! Quines ganes de veure’n els fruits!

Us deixem aquí les fotos!

MUSEU PALEONTOLÒGIC DE SABADELL

La classe dels dinosaures (1A) hem anat al Museu Paleontològic de Sabadell. Hem vist com es van descobrir els dinosuares, com eren i què menjaven, vam tocar fòssils i vam veure l’esquelet d’un Triceratops!!

Aquí us deixem un recull de fotos de la sortida! Feu clic a la foto!

CARNAVAL 2021-2022

Després d’una setmana plena d’emocions amb el carnestoltes, us deixem aquí un recull de fotos!

HAN ARRIBAT ELS GUPPYS

Us ensenyem els Guppys que tenim a les classes de 1r!

Tenim un mascle i dos femelles, ara hem de pensar quin nom els hi posem. Estem aprenent a cuidar-los!

Veureu que en una peixera només n’hi ha dos, el dilluns vam tenir una baixa. Aquesta situació ens ha permès parlar i reflexionar del dol i de la mort dels animals.

KEITH HARING

Aquest trimestre l’hem començat treballant les parts del cos i els sentits, tant a Educació Física i Anglès. Però fins i tot ho estem treballant a Plàstica!

Hem conegut a KEITH HARING que és un artista que feia murals amb persones que fan diferents figures i expliquen històries, amb el seu cos “en moviment”.

Nosaltres hem volgut imitar-lo! Mireu com ho hem fet!

Feu clic a la foto!