La Balalaika abans de les Competències Bàsiques

Aquesta és una setmana molt musical, dimecres amb la balalaika i divendres teatre De Musics, la Fontcalda ens està ajudant a relaxar-nos abans de les proves de Competències Bàsiques

I DILLUNS i DIMARTS vinents, per quart any consecutiu, es fa una prova que avalua les competències i coneixements bàsics que ha d’haver adquirit l’alumnat al final de l’educació primària per poder seguir amb normalitat el currículum previst per a l’ESO.

El Departament d’Ensenyament durà a terme una prova d’avaluació externa a l’alumnat de sisè curs d’educació primària en finalitzar el curs 2011-2012, que faran uns 66.000 nens i nenes de Catalunya. Aquesta prova es basarà en les competències bàsiques lingüístiques i matemàtiques que cal haver assolit en acabar aquesta etapa educativa. El resultat de la prova no tindrà efecte ni en l’avaluació final de l’alumnat ni en les decisions de pas de curs.

L’avaluació de sisè d’educació primària:

– És una avaluació externa de caràcter formatiu i orientador.
– Mesura el grau d’assoliment de competències bàsiques en acabar l’educació primària.
– Facilita informació als centres dels punts forts i febles en l’adquisició de les competències bàsiques de l’alumnat.
– Constitueix un instrument per a la millora dels resultats de l’alumnat.
– Afavoreix la transició de l’educació primària a l’educació secundària obligatòria.
– Permet disposar d’informació sobre el sistema educatiu català.

One thought on “La Balalaika abans de les Competències Bàsiques