Programació d’activitats 2n i 3r Trimestre.

Durant el segon i el tercer trimestre, la programació de les activitats s’ha desenvolupat de la següent manera:

P3:

Els més petits de l’escola de dilluns a dijous fan la migdiada i un divendres cada 15 dies fan una activitat relacionada amb el projecte de menjador. Aquest any han conegut a l’Arti, han fet balls, tallers de cuina, gimcanes esportives i han gaudit de jocs dirigits al pati.

P4 i P5:

Els nens/es de P4 i P5, dimarts i dijous fan activitats compartides. Es divideixen en dos grups per fer jocs d’esport al gimnàs o activitats a l’aula com: contacontes, manualitats, jocs de taula… que es fan en anglès.

Per altra banda, cada grup té el seu dia d’activitat de projecte, P4 ho fa els dimecres i P5 ho fa els dilluns. Durant aquests dies han realitzat activitats com:

– preparar un ball a l’Arti

– tallers de cuina

– jocs dirigits

També tenen dos dies de Sorral, on els nens i nenes juguen de manera lliure amb les joguines que tenim al menjador.

1r i 2n:

Els nens/es de 1r i 2n, dilluns, dimecres i divendres fan activitats compartides. Es divideixen en quatre grups i fan les següents activitats:

– projecte de l’Arti –> trien una cançó i crean un ball per la festa de l’Arti

– jocs dirigits al gimnàs –> l’activitat es fa en anglès

– tallers de cuina –> escullen una recepta entre unes propostes i realitzen el taller.

– manualitats –> l’activitat es fa en anglès

Dimarts i dijous es proposen diferents materials a la pista per tal que els nens/es puguin jugar de manera lliure.

3r i 4t:

3r els dimecres fa el projecte de l’Arti i 4t ho fa el dijous. Els nens/es per cada Artigala han escollit la cançó que volien ballar i han preparat el ball i el vestuari.

Dilluns i dimarts fan activitats compartides, es proposen diferents materials i jocs en tres espais diferents: gimnàs, pista i sorral i, ells, lliurement van a la activitat que més els hi agradi.

Cada dos setmanes realitzen un taller de cuina, preparen la recepta, demanen a la cuina els ingredients i fan el plat. (“trampantojos”, minipizzes, batut de maduixa, “guacamole”…)

Els divendres fan lliguetes on participen tots els nens i nenes des de 3r fins a 6è.

5è i 6è:

Els nois i noies de 5è i 6è, dimarts i dijous es divideixen en 3 grups i fan tallers de cuina en anglès. Els dimarts, preparen la recepta i els dijous fan el plat per tots els companys/es.

Els dilluns es proposa una sèrie de materials a la pista i juguen lliurement, els dimecres fan jocs cooperatius a la pista o balls al gimnàs i, els divendres, fan la lligueta juntament amb els nens i nenes de 3r i 4t.

EL 1r TRIMESTRE DEL MENJADOR, DIES PLENS D’AVENTURES AMB EL NOSTRE NOU AMIC ARTI

P4 I P5

Uauuuuu Famílies!!!
Ha estat un trimestre súper emocionant per a tots nosaltres, al menjador sobtadament va aparèixer un missatge d’un estranyíssim Sol que es feia dir Arti! Ens deia que li havien encomanat la missió de conèixer una galàxia anomenada LA GALÀXIA DELS ALIMENTS.
L’Arti s’havia assabentat que nosaltres érem uns infants súper eixerits i curiosos; i que de ben segur ens engrescaria acompanyar-lo per ajudar-lo en aquesta nova aventura.
Ha estat un trimestre ple d’aventures, tallers i activitats on hem conegut el planeta vegeta. Juntament amb l’Arti, ens hem ajudat a conèixer i reconèixer les fruites i verdures que ens anàvem trobant en la nostra investigació.
Amb l’Arti ens hem convertit en uns autèntics astronautes; tot i que la preparació ha estat molt dura, amb l’esforç de superar la gincama de les fruites i verdures ho hem aconseguit.

En breus us deixarem un vídeo resum del que ha estat per a nosaltres 3 mesos d’experiències i rialles al menjador.

1r I 2n

Eiiiii Famílies!!!!!

Sabeu què??

Doncs igual que als nostres companys de P4 i P5, a nosaltres també ens ha demanat ajuda l’Arti.

Tots junts també hem format part de convertir-nos en uns astronautes, disposats a conèixer la màgica GALAXIA DELS ALIMENTS.

Amb un trimestre ple de noves propostes i aventures a dojo, hem descobert quines son les fruites i verdures que l’Arti trobava en el Planeta Vegeta i no reconeixia. Curiosament, aquest planeta està ple d’aliments vegetals, com els que nosaltres mengem aquí al menjador.

Amb diversos materials hem fet una decoració del menjador per deixar constància de la ruta que anem fent, hem entrenat de valent amb la Gincama Astronáutica i hem fet unes delicioses broquetes de fruites variades.

1RTALLERS

JOCSIGINCAMES12

3r a 6è

El primer trimestre hem treballat de valent per conèixer la importància d’una alimentació variada, però amb mesura. Ens hem centrat en la importància de menjar fruita i verdura i hem aprés a conèixer-les.

Els monitors ens han preparat activitats i tallers per a prendre consciència i aprendre a reconèixer diferents aliments que ni tant sols sabíem que alguns plats els portaven.

Ens ho hem passat genial fent tallers de cuina on vam fer unes MANDONGUILLES D’ESPINACS.

muntatge3r

No ens podem oblidar de les meravelloses estones de lliguetes que hem fet entre tots i dels TASTETS boníssims que ens hem endut a la boca.

EXTRES