ECOMETRÒPOLI

Els alumnes de 3r van rebre la visita del Paco policia que d’una manera molt divertida ens ensenya com ens hem de comportar i actuar tant si som vianants o anem en bicicleta.

Uns dies després vam anar al recinte de Torribera a realitzar unes pràctiques ambe ls Kars que tenen en un petit circuit.

Vam aprofitar per veure el Museu on ens van parlar de la biodiversitat pròpia de la Serralada de Marina.

https://photos.app.goo.gl/LQPPVMYC1rS8nwpS2

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *