MÒDUL 4: AUDACITY

PER TREBALLAR EL JOC SIMBÒLIC TAMBÉ TENIM A L´AULA EL RACÓ DE BIBLIOTECA ON CADA NEN AGAFA UN LLIBRE, UN CONTE, INCLÚS EL DIARI I ES POSA A LLEGIR COM UN ADULT. IMAGINA EL QUE VOL DIR EL CONTE A TRAVÉS DE LES IMATGES. AMB AQUESTA ACTIVITAT VULL QUE ELS NENS COMPRENGUIN QUE ELS CONTES ES PODEN DONAR AMB MOLTS FORMATS. AQUEST CONTE EN CONCRET ESTÀ FET AMB L´AUDACITY AMB LES VEUS DELS NENS PERÒ SENSE IMATGES I TAMBÉ VULL QUE CONEGUIN UNA MICA MÉS LES TIC. LA METODOLOGIA QUE HE PORTAT A TERME ÉS LLEGIR-LOS EL CONTE AMB PAPER, DESPRÉS JO NARRAVA FRASES CURTES I ELLS REPETIEN EL RELAT. QUAN JA VAIG OBTINDRE LES VEUS DELS NENS, VAIG MODIFICAR AMB L´AUDACITY TOT EL QUE DEMANAVA L´ACTIVITAT. ELS NENS PARTICIPEN DE MANERA ACTIVA DURANT LA NARRACIÓ DEL CONTE PERÒ DESPRÉS ÉS FEINA DE LA MESTRA EL MODIFICAR LES VEUS.

conte

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *