LES PARTS DEL COS
[youtube]https://youtu.be/POmDLMsCiVI[/youtube]
JCLIC DE LA CLASSE DELS ESQUIROLS
P5 SOM LA CLASSE DELS ESQUIROLS 2018-19
HORARI DE LA CLASSE DELS ESQUIROLS 2018-19
DILLUNS | DIMARTS | DIMECRES | DIJOUS | DIVENDRES | |
MATÍ | EDUCACIÓ FÍSICA | MÚSICA | RACONS | MÚSICA | |
BIBLIOTECA | 3/6 | EDUCACIÓ FÍSICA 1/2 | |||
TARDA | PLÀSTICA | TALLERS (a partir del 2n trimestre) | ANGLÈS |
L’ESQUIROL, QUIN PILLET!
Days of the week
[youtube]https://youtu.be/0mUfraS0NGM[/youtube] We start the lessons with this song
CANÇÓ DE LA POMA
ARTICLE INTERESSANT SOBRE LA LECTURA
La competència lectora consisteix en la comprensió i l’ús de textos escrits, i en la reflexió personal sobre aquests textos amb la finalitat d’assolir les metes pròpies, desenvolupar el coneixement i el potencial personal i participar en la societat (OCDE, 2001).
En el cas de la lectura, la seva adquisició i domini transcorre al llarg de tota la vida, en les seves diverses dimensions: des de les més vinculades al gaudi personal i al gust per la reflexió i el coneixement fins a les més instrumentals, generades per la nostra pertinença a una societat lletrada, en la qual allò escrit, en diferents formats i suports, posseeix una presència aclaparadora.
La lectura apareix profundament relacionada amb la capacitat per aprendre i pensar; formar aprenents autònoms, capaços d’aprendre al llarg de la vida, implica formar lectors que gaudeixin amb la lectura i que puguin utilitzar-la per aprendre.
La competència lectora es pot començar a construir molt aviat, mitjançant la participació dels infants en pràctiques quotidianes, vinculades a l’ús funcional i al gaudi de la lectura, a la família i a l’escola. en situacions en les quals, quan les coses funcionen, es poden començar a establir llaços emocionals profunds entre la lectura i el lector debutant.
(Extret de l’article d’Isabel Solé: “La comprensió lectora una clau per a l’aprenentatge” GENER 2012)
TRENCADÍS DE CANÇONS: EL PALAU DE LA MÚSICA
Aquestes són algunes de les cançons i jocs musicals que veurem a l ‘espectacle.