CONVERSA SOBRE ELS VOLCANS

Cristina: ja fa molts dies que estem treballant el tema dels volcans. Creieu que hem aprés moltes coses?
Tots/es: síiiiiiiiii!!!
Cristina: quines coses us han agradat més de treballar sobre volcans?
Shakira: m’ha agradat la lava i les plaques tectòniques.
Lluís: m’ha agradat l’experiment del guèiser perquè sortia com fum, perquè l’aigua era molt calenta.
Manuel: l’experiment que més m’ha agradat va ser el del guèiser perquè sortia l’aigua molt a dalt, i el que més m’agradava era la lava: bicarbonat, vinagre i pintura vermella.
Quelot: m’ha agradat el volcà que vam fer amb fang i em va agradar molt fer-lo, i també l’experiment del guèiser.
Biel: a mi em va agradar fer les plaques tectòniques i el magma que és la lava.
Robert: si, el magma s’assemblava a una pasta
Anna: a mi m’ha agradat la lava i les plaques tectòniques, que es movien i quan es mouen venen terratrèmols. Però nosaltres estem a sobre d’una placa tectònica, per aixó no tenim terratrèmols.
Biel: el Teide és el volcà més alt de tot el món!
Eric: el Popocatepetl és més gran que un edifici
Edgar: el Teide és només el més alt d’Espanya, el més alt és el Fugi del Japó, el volcà més alt de tot el mon!!!!!!
Nerea: he aprés com es fa la lava de mentida: vinagre, bicarbonat i pintura.
Alba: a mi m’agrada el volcà que va portar la Shakira i l’experiment que em va agradar més va ser el del guèiser.
Nerea: he aprés què és un terratrèmol. Estem aprenen coses de nens i nenes grans, oi que sí Cristina? L’ Anna també ho diu.
Anna: sí, estem aprenen coses molt importants, com els nens i nenes que van a l’institut.
Pau: els terratrèmols es mouen
Oriol: he après que és un volcà, i els noms d’alguns: Etna, Teide…
Eric: el guèiser és un volcà d’aigua, i he aprés que els volcans exploten quan les plaques tectòniques es mouen. Em va agradar molt l’experiment del volcà
Nil: també em va agradar l’experiment del volcà
Cristina: i a tu Mariam, que t’ha agradat més de tot el que em fet sobre els volcans?
Mariam: el planeta i els volcans.
Derireé: m’agrada el volcà del santa margarida, perquè està mort i no explotarà
Robert: m’ha agradat també el volcà del santa margarida, i l’Arnau em va dir que quan fes el seu aniversari, el faria dins un volcà!!!
Edgar: el que m’ha agradat és el volcà santa margarida i el Croscat, perquè al Croscat li faltava una meitat, va passar molt temps i va desaparèixer la meitat. I el Santa Margarida té una església a dins, i això si que es guay!
Mateo: m’ha agradat quan fèiem explotar un volcà perquè era molt xulo. També he aprés a fer explotar un volcà amb vinagre, bicarbonat i pintura.
Idaira: el terratrèmol m’ha agradat perquè és divertit.
Noa: el volcà que explotava amb aigua em va agradar, es diu guèiser.
Mariona: M’ha agradat el guèiser i també fer explotar el volcà, i també m’ha agradat fer experiments a la classe per intentar fer explotar el volcà. I més coses que he aprés….fer lletra lligada.
Marta: he aprés a explotar un volcà, la lava sortia del volcà, era molt divertit.
Edgar: em va agradar també els experiments d’experimentàlia, perquè va sortir un volcà d’escuma super gran, gran, gran!!!

One thought on “CONVERSA SOBRE ELS VOLCANS

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *