Avui, després d’un dies de festa, hem retornar a la calma i a la rutina, i un nen de la classe ens ha recordat que una nena de primer, l’Alba, va portar un dia uns fòssils molt especials. Ens hem assegut en rotllana, i ens hem mirat els fòssils. Són les petjades que els animals han deixat a la terra, i després d’un temps els trobem amb forma de pedra. Hem descobert que els fòssils són de pedra!
Ens han agradat tan, que els hem dibuixat.
Ara, ens agradaria molt, que des de casa, participéssiu una mica d’aquesta activitat, mitjançant el bloc. I us fem des d’aquí a tots una pregunta, i des de casa l’heu de respondre per aquí, al bloc!!
Pregunta pels pares i mares, avis i àvies: De quin animal creieu que és aquest fòssil de la fotografia? Nens i nenes, deixeu que pensin sols els pares i les mares, no els digueu la resposta!!
És molt fàcil fer un comentari, només cal que cliqueu a “no hi ha comentaris”(és una pestanyeta que surt damunt de l’article), us sortirà una pantalla, on us demana que poseu el vostre nom, el comentari i després cliqueu a “enviar comentari”.
Seria bo que ho féssiu amb els vostres fills i filles, els farà molta il.lusió, i després ho mirarem tots plegats a l’aula.
Moltes gràcies per la vostra col.laboració!!!
Pensem que és una caracola o cargola de mar.
despres de mirar la foto, ven mirada per tots els anguls, hem pensat que es es sembla a una caracola o a un peu de dinosaura.
Creiem que pot ser una caracola de mar.
Creiem que és una cargola de mar.
Hem necessitat que el Quelot ens ajudes i ens ha donat una pista, ens ha dit que era un animal amb closca…, pensem que és un cargol.
No tenim molt clar que pot ser, però sembla un cargol de mar o algun tipus de molusc.
MOL BE.
QUELOT
FALISITAS.
ORIOL